Isnin, 22 November 2010




auwww,,,apa nih y aku buat,,ye sume salah ada kat aku,,hahahhaahhaah benci lah aku,,,benci lah aku,,,ya ALLAH berikan aku kekuatan tanpe dhira tanpe momoy,,,ego aku y sangat tinggi,,,kiahh kau ta engat k kalo kau ade prob kau cte kat cape,,kau nages kat sape,,asal kiah kau jd cane,,kau berubah sebab LELAKI,,aah mmg sbb bnde uh,,moy kne pukol dgn abg die ,dgn LELAKI ayyo cane aku na suke kalo bnde itam korang je LELAKI,,,sumpah aku ta kuat mane,,aku berlagak kuat dpn korang duludulu uh,,moy dhira bg aku bahu kau sekarangg ya ALLAH aku ta boleh tanpe korangg,,,ya mungkin na lupekan aqil dulu senang tp na lupekan korang mcm na bg aku mase untuk mati,,,lpsneyy tade dga moy pggl KAKA,,dga dhira pggl BONTOT,,,kat CHAT dah tade dhira pggl"KIAH ASAL DIAM"moy cter psl LELAKI y owez na ggu adik aku nie,,,pazney tade video lagu NOGORI y biler kiter bertige sedey tgkk same2 ,,tade dah komenkomen y pasal kiter bertige,,tade dah na dga cter moy cter dhira..n paling SIAL lagi maasalah aku nanti aku kne simpan sendiri aku kene pendam KIAH!!kiter pnah buat pic default samesame dalam 1mase pic hantu kan,,
pazney kalo aku rindu korang aku na cakap kat sape,,aku na cakap kat moy dhira,,,apenihh haha asik menitis je airmate nih!!BABI BABILAHH!!kuat la kiah,,,asal kau down sampy cane,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan