Rabu, 1 Disember 2010

.....

sumpah!untuk puaskan ati sume orang ta dpt
na sedikit bole??kalo na sume jangan digunung jangan diminta
sbb alihalih aku yang kene gantungkan
untuk 1kehidupan yang aku rasa makin panas ini,
makin bikin aku berfikir
i can felt that i was lost my bestfren
yup....you!when
lama dah ,1 jangka masa yang cukup buat aku berfikir jangan tggikan apa sebenarnye dah rendah
                 y dah mati...
jangan matikan hati aku sebab
actly hati aku dah mati semati dengan sikap mati kau
dah lama,ntah la,kenapa aku still na tinggikn KAU??
lately ebrything jd kusut ,macam sume havoc,ruin ,
rasa macam duludulu dah pupus dah mati,
aku dah penad na cari gali semule,
sebab ntah....foe wutt???foe why?? it foe who ??
untuk apa aku na cari gali sedang side lain statik tok eratkan relationship y tinggi nie
tittle dah hilang ,semangat selalu dah hilang 
muke lame dah ilang .alih aku cube tipu
tipu pada situasii y REAL
asyk cube...now aku penat
penat dengan ebrythng that make
me innocent 
spoil"hectic"huhh!!!
sory eh bukan sory ..i dun knw how to minimize my self
how to expres dis felt ..its FUCKING HURT...
its so stupid ,obvious..
people can see ..i"m silent now
ITU TERBAIKKKK
minta tuhan help me to proceed my lifes,
to proceed wat i like,wat i love,wat i want,wat i need
i juz have small heart
but big hope in dis world
juz be like usual ...like past





                                                                                              SYAKIRA kau serabot 
                                                                                                always protect ur self..try controll
                                                                                                   :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan