Jumaat, 28 Januari 2011

saye TEWAS

bila aku ckap kat orang "cube belagak kuat even kau ada dibawah sekarang"
hahha tapi kau kat mane skrg..bila qeela sebut je ayat tuh smlm..aku rse mcm menyesal sbb bg ayat tuh kat dye..arghhh aku try sembunyi sumenyeww tp dalam satu keadaan perlukan aku menagesss,,aku akan menagess untuk satu masa y sekjap..puass....hahaha berada di tingkat paling bawah buat mase sekarangg..tercari carik ape y jd sekrg kat aku..ape y aku mahu...ape y aku kene tipu lagii..bnde uh mang dah slalu jd kat aku,,tp mcm ne na hadap,,,kuat ke aku mcm dulu,,,aku rse mcm hdup aku neh myusahkan owgg..tp mmg pun kann,,,aku dpt ase sumeee uh

hahha nok tengsss tggu aku kat termm..even kau dmm kan....ahhaa merajok dgn am kat mcd..teruk betul..nagess together dpn kedai baju...pegang tangan kau,,,dalam bas la kiter bertige berborak sakan mcm setahun ta jupe kan,,,iloveyouhhh mokk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan